Bol.com update omtrent annuleringen

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: nee, we hebben nog geen concreet antwoord van bol.com op onze brief.

Wel zijn wij gisteravond gebeld door een klantenservicemedewerker dat de brief in goede orde is ontvangen. Er werd direct vermeld dat het niet mogelijk is mensen op een wachtlijst te plaatsen en dat wij ook geen direct contact konden krijgen met iemand van het hoofdkantoor. Balen.

Wel gaat er intern besproken worden of het mogelijk is een openbaar statement uit te brengen, maar meer toezeggingen werden er niet gedaan. Betekent dit het einde? Wat ons betreft niet.

Wij gunnen bol.com even de tijd met een gepaste reactie te komen en bekijken het positief: het is onder de aandacht gebracht en er gaat naar gekeken worden. Wanneer wij merken dat er geen antwoord komt zullen wij weer contact opnemen met bol.com.

Natuurlijk hoopten wij op een bevredigender antwoord en een oplossing voor “onze” gedupeerden, maar we zijn ook realistisch. Hopelijk zorgt dit er wel voor dat bol.com intern eens goed na gaat denken over hoe ze de volgende leveringen aan gaan pakken. Uit onze poll op twitter blijkt bijvoorbeeld dat 36,4% van de 667 stemmen een lotingssysteem wel ziet zitten bij de volgende lading PS5’s. De wachtlijst is met 49,3% bij onze volgers veruit het meest gewenst.

Helaas kunnen we dus nog niets concreets melden. Wordt vervolgt.

Iets voor jou? <31

Iets voor jou? <31

Playstation 5

Xbox Series

1 Indien je via één van deze links iets bestelt bij bol.com ontvangen wij een kleine commissie over het aankoopbedrag.
Terug naar blog